FAQ / Nápověda
Nalezni odpovědi na často kladené otázky. Můžeš také použít vyhledávání k nálezu přesné shody ke tvé otázce.
Mé členství a profil
Kolik si účtujete za Prémiové členství?
Aktuálně nabízíme výběr různých cenových variant a pro pořízení prémiového účtu akceptujeme platby ve více zahraničních měnách. Pro přehled o aktuálních cenách se, prosíme, přihlaste do svého účtu a z panelu nástrojů vyberte položku Upgrade. Poznámka: pro vaše pohodlí náš systém automaticky obnoví vaše předplatné, a to do doby, než si jej zrušíte. Pokud si jej přejete zrušit, prosíme, kontaktujte náš tým zákaznické podpory. Naším cílem je udržet si vás jako šťastnou součást naší online komunity. Pokud máte jakékoliv dotazy či obavy, neváhejte nás kontaktovat.
Jak se mohu ujistit, že v mém profilu je uvedeno správné město?
Některá poštovní směrovací čísla pokrývají více než jedno město. Město uvedené na svém profilu můžete změnit kliknutím na možnost “Upravit profil” v uživatelském rozbalovacím menu (nebo na rozšířeném panelu nástrojů v mobilní verzi) nacházející se po přihlášení na pravé straně obrazovky. Zde klikněte na odkaz “Můj profilový popis” a zvolte správnou možnost z rozbalovacího menu nebo zadejte manuálně své PSČ. Po provedení změn nezapomeňte stisknout “Aktualizovat".
Jak mohu změnit své pohlaví, pokud je v mém profilu uvedeno nesprávně?
Pohlaví uvedené ve svém profilu můžete změnit kliknutím na možnost “Upravit profil” v uživatelském rozbalovacím menu (nebo na rozšířeném panelu nástrojů v mobilní verzi) nacházející se po přihlášení na pravé straně obrazovky. Zde klikněte na odkaz “Můj profilový popis” a zvolte pravou možnost z rozbalovacího menu. Po provedení změn nezapomeňte stisknout “Aktualizovat".
Je tento web zdarma?
Základní služba je zdarma. Jakožto základní bezplatný člen si můžete založit účet, nahrát svůj profil a fotky, odeslat až 10 flirtů 10 různým členům, a prohledávat naší databázi členů. Tímto způsobem zjistíte, zdali zde máme někoho zajímavého z vašeho okolí. To vše je k dispozici zcela zdarma. Pokud se rozhodnete, že byste chtěli upgradovat, pak ano, zde je již poplatek.
Jak mohu aktualizovat přednostní kontaktní údaje?
Ke změně svých kontaktních preferencí klikněte na “Můj účet” v uživatelském rozbalovacím menu (nebo na rozšířeném panelu nástrojů v mobilní verzi) nacházející se po přihlášení na pravé straně obrazovky. Zde klikněte na odkaz „Filtr zpráv“. Po provedení změny nezapomeňte stisknout “Aktualizovat”.
Moje heslo nefunguje nebo jsem jej zapomněl/a.
Pokud vaše heslo nefunguje, pak:
Doporučujeme jej zkopírovat a vložit. Ujistěte se rovněž, že nastavení cookies ve vašem prohlížeči neodpovídá hodnotám vyšším než středně-vysoké. Rovněž se pokuste o vyčištění dočasných souborů a souborů cookies ve vašem prohlížeči.
Pokud ani jedno z uvedených řešení nefunguje, nebo pokud si jednoduše nepamatujete své heslo, můžete jej obnovit kliknutím na “Zapomenuté heslo?” při přihlašování na webové stránky. Budete vyzváni k zadání emailové adresy, kterou jste uvedli při registraci. Po tomto kroku obdržíte email obsahující odkaz, který vaše heslo obnoví. Klikněte na něj a zadejte nové heslo.
Jak si mohu změnit emailovou adresu?
Svou emailovou adresu si můžete změnit kliknutím na “Můj účet” v uživatelském rozbalovacím menu (nebo na rozšířeném panelu nástrojů v mobilní verzi) nacházející se po přihlášení na pravé straně obrazovky. Zde klikněte na odkaz „Změnit email“ a zadejte svou novou emailovou adresu. Po provedení změny nezapomeňte stisknout “Aktualizovat”.
Jak mohu deaktivovat základní členství?
Upozornění!
- Placení Prémioví členové, pokud deaktivujete svůj profil, ztratíte veškeré své placené prémiové funkce, pokud neprovedete reaktivaci svého členství předtím, než vaše prémiové členství vyprší!
- PremiumPlus členi, pokud deaktivujete svůj profil, ztratíte veškeré své PremiumPlus funkce, a to i po provedení reaktivace.
Pokud chcete zrušit svůj bezplatný účet ZDARMA, můžete přejít na stránku "Deaktivace účtu"
Deaktivace vašeho účtu znamená, že nikdo nebude schopen vidět váš profil a nebudete již dostávat žádné zprávy od ostatních členů.
Proč bylo něco v mém profilu zamítnuto?
Existuje více důvodů, proč musíme zamítnout některé věci, které si přidáte do svého profilu.
− Použili jste urážlivý či jinak nekorektní slovní výraz
− Nevyplnili jste správně vstupní pole
− Uvedli jste emailovou adresu, telefonní číslo nebo adresu vašeho bydliště (není povoleno z bezpečnostních důvodů)
Informace zadané do mého profilu se pravděpodobně neukládají.
Ujistěte se prosím, že po dokončení jednotlivých stránek stisknete tlačítko “Aktualizovat” ve spodní části stránky.
Z jakého důvodu potřebujete tolik informací?
Abychom pro vás mohli nalézt ten nejlepší protějšek, stejně jako pomoci vašemu protějšku nalézt vás, je třeba se vás zeptat na co největší možné množství informací o vaší osobnosti a pohledu na svět. Uvažujte nad tím tak, jako by vás čekalo rande naslepo. Pravděpodobně budete chtít něco vědět o osobě, se kterou se máte setkat...že? Dostatek informací nám umožňuje stát se přítelem, který vám i vašemu protějšku pomáhá ke společnému setkání, zatímco máte příležitost vybrat si v jednu chvíli z tisíců různých možností.
P.S. Vaše fotka (s úsměvem) velice pomáhá.
Jak mohu změnit své heslo?
Chcete-li změnit své heslo, klikněte na možnost “ Můj účet ” v uživatelském rozbalovacím menu (nebo na rozšířeném panelu nástrojů v mobilní verzi) nacházející se po přihlášení na pravé straně obrazovky. Zde klikněte na odkaz „Změnit heslo“.
Budete vyzváni, abyste si vybrali své nové heslo (které je nutno jednou zopakovat pro jistotu jeho správnosti).
Jak mohu reaktivovat svůj starý účet?
K opětovné aktivaci svého profilového účtu se pouze přihlaste na stránky a zadejte své uživatelské jméno a heslo.
Mé fotky a videa
Jak si mohu nahrát vlastní fotku/video?
K nahraní fotky klikněte zde , následně stiskněte tlačítko “Klikněte zde k nahrání fotek”, nebo tlačítko “Nahrát nebo pořídit fotku”, pokud používáte své mobilní zařízení.
K nahraní videa klikněte zde , následně stiskněte tlačítko “Klikněte zde k nahrání videí”, nebo tlačítko “Nahrát nebo pořídit video”, pokud používáte své mobilní zařízení.
Jak mohu smazat fotku?
Pokud chcete smazat veřejně dostupnou fotografii, klikněte na možnost “Mé fotky” v uživatelském rozbalovacím menu (nebo na rozšířeném panelu nástrojů na mobilní verzi) nacházející se po přihlášení na pravé straně obrazovky. Zde uvidíte svou hlavní profilovou fotku a další fotky. K odstranění jedné ze svých fotek, klikněte na fotku, kterou si přejete smazat. Nyní uvidíte zvolenou fotku větší a pod ní různé možnosti. Vyberte “Smazat snímek” a následně klikněte na tlačítko “Smazat” v dialogovém okně. K opuštění výběru klikněte na X v pravé horní části fotografie. Poté si můžete všimnout, že fotografie již není součástí vašich veřejně dostupných fotografií.
Doufáme, že vám tyto informace pomohly. Pokud ne, neváhejte nás kontaktovat a dejte nám vědět, jakou fotografii chcete smazat, a rádi to za vás provedeme.
Jak mohu vytvořit galerii fotek/videí?
K vytvoření galerie fotek klikněte zde
K vytvoření galerie videí klikněte zde
Jak nastavit svou hlavní fotografii?
Jakmile je vámi nahraná fotografie schválena (všechny fotografie jsou zpracovány členem našeho Týmu, což znamená, že pokud je fotografie pro web nevyhovující, pak může být oříznuta či odmítnuta), můžete si ji vybrat jako svou hlavní fotografii.
Klikněte na možnost “Mé fotky” v uživatelském rozbalovacím menu (nebo na rozšířeném panelu nástrojů na mobilní verzi) nacházející se po přihlášení na pravé straně obrazovky. Zde uvidíte své fotky. Klikněte na fotografii, kterou chcete použít jako hlavní profilovou fotku. Vámi vybranou fotografii uvidíte větší s více možnostmi zobrazenými pod ní. Vyberte “Použít tuto fotku jako mou hlavní profilovou fotku”. Uvidíte čtverec zobrazující pouze část fotografie. Nyní můžete táhnout stranami čtverce tak, aby šla vidět co největší či co nejmenší část celé fotografie. Stiskněte “Uložit” v pravém spodním rohu fotografie. Pro opuštění je poté třeba kliknout na X nacházející se v pravém horním rohu fotografie. Vaše fotografie poté bude zaslána našemu Týmu ke schválení.
Pamatujte, že velikost souboru s fotografií nesmí přesáhnout 5MB a že veškeré fotky by měly být převedeny do jednoho z populárních formátů fotek, jako jsou formáty JPG, GIF nebo PNG. Zde uvidíte všechny vámi nahrané a schválené fotografie. Vyberte si jednu z nich, klikněte na “Použít tuto fotku jako mou hlavní profilovou fotku”. Pamatujte, že pro použití fotografie jako své hlavní profilové musí velikost fotografie být alespoň 400 x 400 pixelů. Mějte také na mysli, že by to měla být fotografie, na které se nacházíte především vy.
Moje fotka se nechce na stránku nahrát.
Ujistěte se prosím, že rozměr obrázku je větší než 400x400px (šířka a výška). Soubor musí být rovněž ve formátu JPG, GIF, PNG nebo BMP.
Pokud vaše fotka odpovídá výše uvedenému standardu a stále se potýkáte s obtížemi, napište nám prosím, jaký prohlížeč používáte a jaké chybové hlášení se zobrazuje při pokusu o nahrání souboru.
Funkce stránek (Email, Flirt)
Proč nemůže být mé uživatelské jméno použito v chatu?
Naše chatovací místnosti jsou do našeho systému vloženy třetí stranou, která již má zavedenou uživatelskou základnu, jež může mít vámi zvolené uživatelské jméno již zabrané. Pokud je vaše aktuální Sport-Seznamka uživatelské jméno již zabráno, doporučíme vám alternativní uživatelské jméno, které bude použito pouze v rámci chatovacího prostředí. Omlouváme se za tuto nepříjemnost, nepocítíte však žádný efekt při normálním používání stránek.
Jak mohu zastavit příjem emailových upozornění z vaší stránky?
Ke změně nastavení emailových upozornění klikněte zde
Jak mohu někoho přidat či odebrat ze svých oblíbených?
Pro PŘIDÁNÍ:
Navštivte profil uživatele a klikněte na “Líbí se mi”. Nachází se pod hlavní fotkou člena na levé straně vaší obrazovky (když se díváte na profil člena).
Pro SMAZÁNÍ:
Navštivte profil uživatele a klikněte na “ Líbí se mi ”. Barva ikony se změní a úspěšně tak odstraníte tohoto člena ze seznamu svých oblíbených členů. Uživatele můžete rovněž smazat ze svých oblíbených členů vstupem do “Mé seznamy”. Nachází se v menu po přihlášení na pravé straně vaší obrazovky. Zde klikněte na odkaz “Moji oblíbení”, vyberte člena, kterého chcete odstranit, a klikněte na “Odstranit” nebo “Smazat vybrané”.
Jak mohu poslat zprávu?
Zprávy můžete zasílat jakémukoliv uživateli v případě, že máte plné členství. K odeslání zprávy musíte nejprve otevřít profil člena, se kterým chcete zahájit konverzaci, napsat zprávu do textového pole a následně kliknout na tlačítko “Odeslat soukromou zprávu” nacházející se pod textovým polem. Zprávy můžete také zaslat kliknutím na tlačítko "Zpráva" s ikonou pošty, umístěné přímo pod hlavní fotkou člena na levé straně vaší obrazovky (při pohledu na profil daného člena). Zadejte předmět a tělo zprávy a stiskněte “Odeslat zprávu”.
K odeslání soukromé zprávy na mobilu, klikněte na pole "Odeslat rychlou soukromou zprávu" nacházející se pod profilovou fotkou člena, kterému chcete napsat. Poté, co se pole rozšíří, sepište zprávu a klikněte na níže uvedené tlačítko "Odeslat zprávu".
Jak mohu zabránit uživateli, aby mi posílal soukromé zprávy?
K zabránění uživateli, aby vám posílal soukromé zprávy, jednoduše klikněte na tlačítko “Blokovat”. Nachází se pod hlavní fotografií člena v oblasti Další možnosti při pohledu na profil daného člena. Ať už zvolíte Blokovat člena, Nahlásit spam nebo Nahlásit zneužití, budete mít možnost přidat komentář, který bude viditelný pouze vám a našim administrátorům. Ať už chcete komentář přidat či nikoliv, k zablokování člena je třeba stisknout na “Předložit”. Poté už Vám daný člen nebude moci zasílat zprávy.
Na mobilním zařízení, rozbalte menu "Další" pod tlačítkem "Like", následně klikněte na Blokovat/Nahlásit, kde si můžete zvolit, zdali chcete blokovat člena nebo nahlásit zneužití. Pokud chcete nahlásit zneužití, můžete přidat komentář, který bude viditelný pouze vám a administrátorům našich webových stránek.
Kde mohu najít své flirty?
Jsou v doručené poště, stejně jako běžné soukromé zprávy.
Jak mohu poslat flirt?
Jakýkoliv člen (základní nebo prémiový) může odesílat flirty ostatním uživatelům. K odeslání flirtu jednoduše klikněte na tlačítko „Flirt“, které se nachází přímo pod hlavní profilovou fotkou člena na levé straně vaší obrazovky (když se díváte na profil daného člena). Poté si můžete zvolit z různých typů flirtů – k prolomení ledu, vtipné, vášnivé či výrazné. Zkontrolujte svůj výběr pod každou kategorií kliknutím na nadpis. Kliknutím vyberte flirt, který chcete použít, a stiskněte „Odeslat“.
K odeslání flirtu na mobilní verzi, jednoduše klikněte na „Flirt“, který se nachází přímo pod hlavní fotkou člena na levé straně (na počítači) nebo uprostřed (na mobilním zařízení) vaší obrazovky (když se díváte na profil daného člena).
Členství a fakturace
Výhody doporučeného člena
- Dostaň svůj profil na úvodní stranu.
- Získej více návštěv na svou profilovou stránku.
- Doporučení členi získávají 10x více zpráv.
- Doporučený výpis se zobrazuje jako první a je při vyhledávání zvýrazněn.
- Odznak ikonky doporučeného člena na tvém profilovém snímku.
- Rotující velký profil doporučených členů na hlavní členské stránce.
- Zvyš výrazně své šance na úspěch.
- Dokaž ostatním členům, že to se seznámením myslíš vážně.
Co mi umožnuje základní členství?
Vaše základní členství vám umožní vytvořit si účet, nahrávat fotografie, hledat ostatní nezadané ve svém okolí a přijímat/odesílat flirty. Rozrůstáme se a nové funkce stále přibývají.
Jak se má platba zobrazí na účetním výpisu mé kreditní karty nebo na mém bankovním výpisu?
Vaše platba se zobrazí tímto způsobem:
24-7help.net
Kolik si účtujete za Prémiové členství?
Aktuálně nabízíme výběr různých cenových variant a pro pořízení prémiového účtu akceptujeme platby ve více zahraničních měnách. Pro přehled o aktuálních cenách se, prosíme, přihlaste do svého účtu a z panelu nástrojů vyberte položku Upgrade. Poznámka: pro vaše pohodlí náš systém automaticky obnoví vaše předplatné, a to do doby, než si jej zrušíte. Pokud si jej přejete zrušit, prosíme, kontaktujte náš tým zákaznické podpory. Naším cílem je udržet si vás jako šťastnou součást naší online komunity. Pokud máte jakékoliv dotazy či obavy, neváhejte nás kontaktovat.
Kde je má platební historie?
K zobrazení platební historie klikněte zde
Má kreditní karta je opakovaně zamítána
Prosíme, ujistěte se, zdali banka, která vaší kartu vydala, neblokuje transakci nebo vyzkoušejte jinou kreditní kartu.
Jak to, že jsem byl/a tento měsíc zaúčtován/a dvakrát?
V přihlašovacím formuláři je uvedeno, že pokud nezrušíte své zkušební členství do uvedené lhůty, vaše členství bude po zkušební lhůtě obnoveno jako 30 denní za . Velice se omlouváme, pokud jste si tohoto při vyplňování formuláře nevšimli. Prosíme, napište nám, pokud máte jakékoliv obavy nebo vám něco není jasné.
Koho mohu kontaktovat kvůli placenému členství?
Můžeš se s námi spojit prostřednictvím živého chatu na adrese 24-7help.net nebo nás kontaktovat e-mailem pomocí odkazu „Kontaktujte nás“ v dolní části webové stránky. Rádi ti pomůžeme s jakýmkoli dotazem.
Jak mohu zrušit své placené členství?
Chceš-li zrušit své předplatné, klikni sem nebo navštiv adresu 24-7help.net
Z jakého důvodu nemohu dokončit registrační formulář?
Prosíme, ujistěte se, že vaše nastavení cookies není vyšší než středně vysoké. Rovněž se ujistěte, že vámi zadané informace neobsahují nic jiného než písmena a standardní interpunkční znaménka.
Různé
Tipy pro bezpečnou komunikaci online
PRVNÍ KOMUNIKACE ONLINE
Při sdělování jakýchkoliv informací si počínejte opatrně. Své příjmení, emailovou adresu, osobní webové stránky, adresu bydliště, telefonní číslo, místo výkonu zaměstnání či další identifikační údaje nikdy neuvádějte do svého profilu nebo je nesdělujte během prvotního kontaktu. Pokud se kdokoliv snaží nátlakem či klamem získat vaše osobní informace, přestaňte s danou osobou komunikovat.
KDYŽ SE POZNÁVÁTE
Důvěřujte svému instinktu a pocitům, postupujte opatrně a vybírejte pečlivě. Když si dopisujete, buďte na pozoru před podezřelým chováním a nesrovnalostmi. Pokládejte otázky a ujistěte se, že jsou odpovědi uspokojující. Pokud si myslíte, že vám někdo lže, bude tomu zřejmě tak. Všímejte si konverzačních témat. Pokud osoba směřuje při komunikaci k nevhodným tématům, odejděte. Dejte si na čas předtím, než přejdete k více osobnímu kontaktu.
KDYŽ EXISTUJE OBOUSTRANNÝ ZÁJEM
Fotografie vám mohou pomoci získat přesnější představu o vašem protějšku. Získejte fotografie v různých situacích, například v práci, při hře a podobně. Dejte druhé osobě šanci postupně získat vaši důvěru. Nepleťte si zájem s důvěrou. Váš nový přítel by měl vaši důvěru získat počestným a otevřeným způsobem jednání. Nebuďte dětinsky osobní nebo intimní. Při rozhodnutí získat společnost je velice snadné si myslet, že někoho znáte lépe, než je to ve skutečnosti, proto nikam nespěchejte.
SOUVISLÁ KOMUNIKACE
Rozhovor po telefonu vám může dát lepší pohled na osobnost, sociální dovednosti a charakter protějšku. Volejte z telefonního automatu nebo se zablokovaným číslem volajícího do té doby, než si budete absolutně důvěřovat.
Naslouchejte člověku, kterého poznáváte a věnujte pozornost tomu, co říká a co dělá. Pokládejte otázky a ujistěte se, že jste spokojeni s odpovědí.
PŘEMÝŠLÍM O OSOBNÍM SETKÁNÍ
Setkejte se tehdy, když JSTE připraveni – nenechte se donutit! Jakákoliv forma nátlaku k osobnímu setkání by pro vás měla být velkou výstrahou – netolerujte to a nebojte se změnit postoj k plánovanému setkání. Pokud se někdo o setkání dohaduje, hledá chyby ve vašem myšlení nebo na vás tlačí, NESETKÁVEJTE se s touto osobou. Citlivá osobnost vždy porozumí riziku spojenému s online dopisováním a bude vaši opatrnost respektovat.
SETKÁNÍ
Vaše první setkání by se mělo konat ve dvou párech či ve skupině. Vždy někomu řekněte, kam jdete a kdy se vrátíte, této osobě rovněž nechte jméno a telefonní číslo na člověka, se kterým se chcete setkat. Nikdy nedovolte, aby vás dotyčná osoba vyzvedla. Pokud se rozhodnete udělat rande jinde, řiďte sami. Setkejte se v bezpečném, veřejném prostředí. NESETKÁVEJTE se ve vašem obydlí či obydlí vašeho protějšku. Buďte opatrní. O samotě můžete být později.
Pokud se setkáváte mimo vaši oblast každodenního pobytu: Pokud přilétáte, zařiďte si své vlastní transportní a ubytovací služby a nechte si je pro sebe. Nesetkávejte se v hotelu. Pokud místo zvolené k setkání nevypadá bezpečně nebo je nevhodné, vraťte se do vašeho hotelu. Vždy se ujistěte, že někdo o vašich plánech ví a má vaše kontaktní údaje. Pokud je to možné, vždy při sobě mějte mobilní telefon.
Buďte na pozoru, a to v případech, kdy vás protějšek nikdy nepředstaví kolegům, přátelům či rodině, případně pokud vypadá velice odlišně od fotografií publikovaných online.
Mohu se připojit i mimo území České republiky?
Ano, momentálně akceptujeme členy z jakékoliv země.
Zásady ochrany osobních údajů
K zobrazení našich zásad ochrany osobních údajů klikněte zde
Jak mohu zastavit vyskakovací okna z této stránky?
Naše stránka neinstaluje adware. Vy nebo jiný uživatel vašeho počítače navštívil stránku, která tento software na váš počítač nainstalovala. Doporučujeme vám nainstalovat antispywarový nebo antiadwarový software a provést skenování počítače kvůli malwaru.
Není zde odpověď na tvou otázku?
Přejít na kontaktní formulář a zeptat se naší zákaznické podpory. Kontaktuj nás